5è aniversari: pausa

7 gener 2010 at 1.10 13 comentaris

Comença un any i avui ja en fa cinc que tinc aquest bloc obert. Necessito fer pausa. Gamoia continuarà obert però jo no tinc el cap posat en l’elaboració de nous apunts. Canviarà doncs l’enfocament. Mantindré els anuncis dels atictes. I potser us en faré de la secció catalana de LibraryThing, plataforma que m’engresca i on tinc força feina a introduir la biblioteca familiar. Si els ànims donen per altres coses, ja es veurà.

Gràcies a tots els que traieu el cap per aquí. La vostra companyia ha estat molt important en nombroses ocasions.

Entry filed under: General. Tags: .

VI Jornades àtic 2a Internet mòbil: 29-11-2009 Cloenda de l’Any Amades

13 comentaris Add your own

  • 1. Anna  |  7 gener 2010 a les 11.53

    Per molts anys, Gamoia!
    Seguirem passant per aquí!

    Respon
  • 2. yur  |  7 gener 2010 a les 12.05

    Moltes gràcies per la companyia i els apunts.
    Mantindrem una calma espera…

    Respon
  • 3. Ferran  |  7 gener 2010 a les 16.24

    Felicitats, Gamoia. Jo trobaré a faltar els teus apunts, però.

    Respon
  • 4. aniol  |  7 gener 2010 a les 20.14

    “apunts” Al final ha quallat la paraula aquesta.
    Per cert, encara estic cercant audiollibres “amb veu humana”.

    Respon
  • 5. Eli Ramirez  |  7 gener 2010 a les 23.51

    Felicitats per tots aquests anys🙂

    Respon
  • 6. gamoia  |  8 gener 2010 a les 1.58

    si us pogués abraçar… o potser sí puc, virtualment. Fet!

    Respon
  • 7. javier leiva  |  8 gener 2010 a les 13.05

    L’important és sentir-se bé a l’espai propi, així que la decisió que prenguis en cada moment serà la bona. Jo no esborraré el teu rss…

    Abraçada.

    Respon
  • 8. Jacme  |  8 gener 2010 a les 23.25

    mira com tinc el Basar jo d’abandonat…😀

    el que compta és anar traient el nas de tant en tant dona, aquí sempre t’esperarem tots!😛

    Respon
  • 9. Jaume  |  10 gener 2010 a les 12.55

    Bé,
    sigui com sigui el blog esper que et vagi bé!!
    Salutacions i molts d’anys amb retràs🙂

    Respon
  • 10. Clara  |  11 gener 2010 a les 11.00

    Felicitats pel 5è aniversari… i ànims en tot!
    continuaré llegint allò que vagis apuntant…
    una abraçada

    Respon
  • 11. Daniel Gil  |  14 gener 2010 a les 20.01

    Gamoia,

    moltes felicitats per aquests 5 anys de vida del blog… No sempre és fàcil arribar fins aquí, i ho has fet. L’enhorabona!

    Les pauses sempre són necessàries i importants. Benvinguda sigui, i segur que el teu retorn serà sonat i amb energies renovades. Ens anem llegint!

    Una abraçada!

    Respon
  • 12. teresa  |  14 gener 2010 a les 21.44

    Enhorabona per aquests cinc anys! En la meva opinió, el teu, és un bloc interessant.

    Respon
  • 13. Puigmalet  |  26 gener 2010 a les 9.16

    I tant, que és interessant. Fins aviat!

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,277

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


