De noms i pseudònims

1 Març 2008 at 17.04 15 comentaris

Sembla que l’etapa que comença serà encara més nova del que m’imaginava la setmana passada. Algú, sense el meu consentiment i ni tan sols avisar-me, ha decidit que volia posar el meu nom al costat del meu pseudònim. Aquest acte de prepotència m’allibera, doncs, de rumiar per mi mateixa com fer públic el lligam entre una i altra identitat.

I com que posats a fer, els que m’interesseu sou els lectors habituals d’aquest bloc, que m’heu brindat la vostra companyia sense tenir per res en compte qui hi havia al darrera del pseudònim, aquí us deixo l’enllaç on podreu saber què he fet i què faig en el món professional. Del que penso i del que opino, a vosaltres no cal explicar-vos res, que prou que em coneixeu.

Entry filed under: General. Tags: .

Començo nova etapa Nits a l’àtic – Wikitravel parla com tu

15 comentaris Add your own

  • 1. Ferran - Un que passava  |  1 Març 2008 a les 17.19

    Vam comentar-ho amb la Cristina, i pensàvem que t’haurien demanat permís per posar el teu nom al costat del pseudònim. Ni m’imaginava que no ho havien fet…

    Respon
  • 2. gamoia  |  2 Març 2008 a les 0.59

    Jo ho he trobat a través de Google perquè la revista arriba sempre tard a l’extraradi de Barcelona. I he al·lucinat com pots comprendre. Vaig comentar aquí mateix el preprint i no hi havia res d’això.

    S’han retratat aquests paios!

    Respon
  • 3. Daniel Gil  |  3 Març 2008 a les 9.25

    Com ha anat la cosa? Quina revista ho ha publicat? Que aquí a Bítem les coses arriben amb dos o tres mesos de retard!! Si, quin acte de prepotència i mala educació no respectar la voluntat d’algú de quedar-se en l’anonimat o el pseudònim… Això no es fa.

    Respon
  • 4. Daniel Gil  |  3 Març 2008 a les 9.34

    Ara ho he vist!!! Diguem que la retratada és d’algú molt interessat en analitzar mètricament els blogs espanyols en BID…😛 aix aix aix…

    Respon
  • 5. Javier Leiva  |  3 Març 2008 a les 11.02

    Vaig entreveure el teu post ahir i ni se’m va acudir pensar on devia ser. Però just se m’acaba d’encendre la bombeta, ho he anat a comprovar i… efectivament.

    Amb aquestes coses cal tenir molta cura😦

    Respon
  • 6. álvaro cabezas  |  3 Març 2008 a les 12.00

    Hola gamoia,

    en primer lugar lamento muchísimo lo ocurrido y el perjuicio que te haya podido ocasionar.

    En segundo lugar, sólo te puedo comentar que el error no ha sido nuestro, ya que en el último manuscrito que enviamos a EPI no aparece tu nombre (te lo envio a tu correo personal). Ha sido en la redacción de EPI donde han corregido el manuscrito y han añadido este dato, sin nuestro permiso. A nosotros tampoco nos han consultado.

    un saludo

    Respon
  • 7. Crsitina  |  3 Març 2008 a les 12.23

    Ups, Gamoia, com bé diu en Ferran, ho vaig veure ja fa un parell de setmanes, i ben estranyada, ho vaig comentar amb en Ferran (com sé que us coneixeu més…). Vam deduir que ja ho debies saber, i no hi vam donar més voltes. Ostres, ho sento, veig que t’hauríem d’haver avisat😦 Em sap greu…

    Respon
  • 8. Didac  |  3 Març 2008 a les 14.37

    Com solem dir per aci… Xica, que enganyat em tenies! Lamento que no hagi sigut una qüestió planificada.

    Respon
  • 9. gamoia  |  3 Març 2008 a les 23.44

    Entenc que tots us hàgiu quedat tan perplexos com em vaig quedar jo. Al meu entendre no hi ha cap motiu que pugui justificar aquesta jugada.

    Tanmateix, per no quedar-me en l’anècdota personal, voldria fer evident un tema que ha sorgit i que és, com a mínim, inquietant.

    L’Álvaro, un dels autors de l’article, em diu, i jo el crec, que els autors no van introduir el meu nom en el manuscrit (segurament ni el sabien). Algú de la redacció d’EPI ha manipulat el seu manuscrit i l’ha publicat, sense informar-los ni demanar-los opinió per aquest canvi. Això no és peer review; això no és correcció d’estil; això són males pràctiques editorials i cal denunciar-les.

    Respon
  • 10. Jaume Julià  |  5 Març 2008 a les 11.25

    Vaja,
    sento el que t´ha passat però me n´alegro de coneixer-te una mica més😉
    Espero localitzeu al “culpable”

    Respon
  • 11. gamoia  |  6 Març 2008 a les 1.35

    Álvaro, Dídac i Jaume, ara que ja estem presentats, espero que no deixeu de saludar-me si ens trobem en alguna jornada. Ja m’explicareu quines suposicions se us havien passat pel cap i així riem una estona😉

    Ferran, Dani, Javier i Cristina, moltes gràcies per les paraules de suport!

    De l’afer aquest, algunes reflexions addicionals ja les aniré desgranant en apunts posteriors. Ara prefereixo continuar amb la migració.

    Respon
  • 12. Jaume Julià  |  7 Març 2008 a les 10.31

    Gamoia,
    per a què ens trobem a unes jornades s´ha de complir una premisa bàsica, que siguin a preus raonables per a la meva economia. Gustosament vendria a les Jornades Catalanes, si m´ho pogués permetre…
    No obstant, prometo no deixar de saludar-te, jaja, tot i que amb el meu estat mental no hauria de fer promeses😀
    Pel que fa a les suposicions, sa veritat és que no me n´havia fet. Pressuposava que eres una professora universitària i un ocellet em va informar que no anava mal encaminat…
    Salutacions

    Respon
  • 13. gamoia  |  8 Març 2008 a les 14.11

    190 euros la inscripció, més el viatge, més els menjars, més una nit com a mínim de fonda.. sí, és un esforç econòmic important. Has d’estar ben segur que es tracta d’una bona inversió, sigui per l’atractiu del programa o per les relacions que hi puguis arribar a fer.

    Aclariment: no sóc professora universitària. Només he fet alguna consultoria per la UOC i ho he deixat.

    Respon
  • 14. Jorge  |  11 Març 2008 a les 18.39

    Gamoia, yo también lamento el incidente. En esta profesión a menudo no se practica lo que se predica, tanto que se nos llena la boca hablando de ética de la información. Encuentro de una desfachatez infinita que lo ocurrido provenga del comité editorial de una publicación académica que, precisamente porque se dirige a profesionales de la información, debería dar ejemplo.

    Respon
  • 15. gamoia  |  12 Març 2008 a les 0.59

    Gracias por el comentario Jorge.
    La profesión la formamos entre todos y este caso puede ser un motivo de reflexión para ver qué ha fallado y cómo hacer para que no vuelva a suceder nada parecido.
    Por lo que respecta a la revista, estoy de acuerdo contigo. Ha quedado en evidencia con una mala práctica (esperemos que no sea habitual) y ni tan sólo parece que haya quién asuma su responsabilidad públicamente.

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,283

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


