Aprendre jugant

23 Juliol 2007 at 23.26 6 comentaris

Fa dies que estic ben entretinguda jugant. Sí, jugant, tal com sona. Descobrint el món virtual a través d’un perfil bàsic a Second Life. I m’hi passo força hores perquè, essent la primera vegada que entro en un escenari 3D, retrobo la mateixa sensació que vaig tenir el primer cop que vaig agafar un ratolí (d’ordinador, és clar!). Encara recordo una tarda completa de dissabte intentant dominar el cursor que s’escapava per allà on volia. Doncs ara igual: passar d’una forma bàsica, un cub o un cilindre per exemple, a un petit element decoratiu em representa hores de provatures.

M’hauré guillat? Espero que no! Segueixo la moda? Sí, segur! No vull sentir-me tan absolutament desconnectada del món del meus usuaris joves que han crescut envoltats de maquinetes de jugar. No vull pensar més que em cal deixar pas perquè no entenc de què em parlen, perquè ni tan sols he tret el nas fora dels meus llibres. Vull ser immigrant digital, no pas marginada digital.

O sigui que ben humilment, parteixo a la descoberta de noves sensacions virtuals, amb tot per aprendre i amb ganes de passar-m’ho bé i de compartir. I he aconseguit convèncer al meu company i tot. Un parell de vellets rumb al desconegut!

Apunts relacionats:

Gamoia. Aprendre dels videojocs (19-7-2006)

Gamoia. Bibliotecàries, a jugar! (14-12-2006)

Entry filed under: General. Tags: .

Les llicències CC Call to English-speaking programmers: respect other languages

6 comentaris Add your own

  • 1. bibliogirl  |  6 Març 2008 a les 1.03

    M’en alegro moltíssim de que t’hagis adaptat als nous temps😀 El Second Life està molt bé, (ostres, ara ja fa temps que no hi entro :P)

    Els videojocs són el futur d’un món on tot s’interconecta i tot està relacionat! ^__^

    bon estiu,

    Publicat per bibliogirl – 24 Jul 2007, 00:56

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 2. Javier Leiva  |  6 Març 2008 a les 1.04

    A mi me n’hauràs d’ensenyar, perquè de fer-hi tres o quatre passejades curtes no he passat🙂

    Publicat per Javier Leiva – 24 Jul 2007, 09:01

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 3. gamoia  |  6 Març 2008 a les 1.05

    Quan ho tingui una mica més dominat, si voleu un dia anem d’excursió tots plegats per la segona vida😉
    Bon estiu!

    Publicat per gamoia – 24 Jul 2007, 16:47

    Respon
  • 4. Daniel Gil  |  6 Març 2008 a les 1.06

    Ufff!!! Second Life és una de les assignatures que encara tinc pendents… algún dia m’hi posaré. Per ara estic amb tasques més “reals”, tot barallant-me amb Movistar pel canvi d’adreça… Si, si, això també pot esdevenir un autèntic videojoc!!!🙂

    Publicat per Daniel Gil – 25 Jul 2007, 10:56

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 5. bibliogirl  |  6 Març 2008 a les 1.07

    Ja avisaràs quan vulguis fer aquesta excursió que dius per la segona vida😉

    Publicat per bibligirl – 25 Jul 2007, 22:41

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 6. gamoia  |  6 Març 2008 a les 1.07

    Jo estaré per casa el mes d’agost. I això vol dir que podré passejar virtualment sense problemes. Ja us proposaré algun lloc que m’agradi.
    I si entreu qualsevol dia, busqueu-me, per si de cas, o em deixeu un missatge. Jeje, això dels ninonets té la seva gràcia🙂

    Publicat per gamoia – 27 Jul 2007, 00:04

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,277

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


