Homenatge a l’estudiant en pràctiques

30 Mai 2007 at 23.08 3 comentaris

Avui s’ha acomiadat. Ens ha portat menges i begudes. Li hem regalat un llibre. Era l’estudiant en pràctiques. Alegre, treballadora, curiosa. Ens ha preguntat què feiem, ha participat en alguns dels nostres processos, ha après algunes coses (almenys això ens sembla!) i ha col·laborat en els nostres objectius. No es pot demanar més. Fins i tot l’enyorarem.

Tot sovint llegeixo queixes de becaris que se senten abusats i d’estudiants en pràctiques que consideren que no se’ls ensenya. Jo ja fa molt de temps que vaig fer el meu aprenentatge inicial. També en algun moment vaig rondinar. I ara, quan em toca fer de tutora, quina mandra que em fa! Qui vindrà? Serà agradable o ens farà cara de pal? Entendrà les coses amb facilitat? Tindrà una mica d’iniciativa o farà d’estaquirot? Caldrà preparar-li un pla de treball i cadascú li haurà de dedicar algunes hores. Quina mandra! Però tots hi hem passat i aquesta és una bona manera d’aprendre. Som-hi, doncs!

I avui, pena ens ha fet que marxessis, C. Vine sempre que vulguis perquè ens has guanyat el cor!

Entry filed under: General. Tags: .

Idees per millorar Reconvertir l’espai

3 comentaris Add your own

  • 1. wink  |  7 Març 2008 a les 0.03

    M’ha agradat el comentari i m’agrada que els estudiants en pràctiques deixin aquesta emprenta, molts hi hem passat i hem sentit un buit al marxar.

    Publicat per wink – 30 Mai 2007, 23:32

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 2. Aleix  |  7 Març 2008 a les 0.04

    No et faci mandra, dona; no hi ha res millor a la vida que descobrir persones, sense prejudicis i amb tot l’optimisme del món. He estat becari a dues empreses i de totes dues en guardo un record excel·lent. Els estudis no haurien estat complets de no ser per aquest pas i els qui em van ensenyar.

    Publicat per Aleix – 01 Jun 2007, 01:12

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 3. Daniel  |  7 Març 2008 a les 0.05

    Tots hem passat per l’etapa d’estudiants, i molts hem fet pràctiques en què només obtenies crèdits o, en el millor dels casos, tenies un petit sou. És fantàstic poder llegir escrits com el teu, Gamoia. Espero que serveixin com a alicient a futurs professionals. Personalment, en aquesta etapa, recordo que vaig tenir uns mestres fantàstics. Gràcies.

    Publicat per Daniel – 03 Jun 2007, 23:50

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,277

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


