Canvi de domini: bloc.cat

12 Novembre 2006 at 20.17 5 comentaris

Aquesta anotació la faig només per avisar als lectors que tinguin algun enllaç dirigit cap aquest bloc que ha canviat de domini i que els convé actualitzar els enllaços i els feeds.

Ara la URL correcta és: http://gamoia.bloc.cat/

I els fils de subscripció:

http://gamoia.bloc.cat/rss/rss20/973

http://gamoia.bloc.cat/rss/atom/973

En principi l’adreça antiga hauria de funcionar igualment però això no sempre és veritat, o sigui que recomano l’actualització.

Disculpeu les molèsties!

Entry filed under: General. Tags: .

Manifest del Bibliotecari 2.0 Anar a ca l’usuari

5 comentaris Add your own

  • 1. Dani  |  14 Març 2008 a les 23.59

    Gamoia,
    un fidel lector que ja ha actualitzat els vincles al teu blog!!

    Publicat per Dani – 13 Nov 2006, 16:50

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 2. gamoia  |  15 Març 2008 a les 0.00

    Sort en tinc dels teus comentaris, Dani! La resta de l’audiència, o ha fugit o se m’adorm😦
    Si no hi ha debat, visca el diàleg!

    Publicat per gamoia – 13 Nov 2006, 23:55

    Respon
  • 3. Dani  |  15 Març 2008 a les 0.00

    Els diàlegs també són sempre molt enriquidors, no?

    Publicat per Dani – 14 Nov 2006, 10:21

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon
  • 4. gamoia  |  15 Març 2008 a les 0.01

    I tant que sí!
    Però em sorpren que no hi hagi més animació. Amb tants cursos sobre blocs i tanta gent jove a la professió suposo que aviat es començarà a notar.
    Fixa’t quina misèria a l’apartat col·legues! (sense ànims d’ofendre, eh! millor pocs i ben avinguts) I de l’apartat biblioteques, no cal parlar-ne.

    Publicat per gamoia – 14 Nov 2006, 22:07

    Respon
  • 5. Daniel  |  15 Març 2008 a les 0.02

    Si, es fan molts cursos sobre blogs… però sembla que ningú s’anima a mantenir-ne un. Sobre la gent jove a la professió… doncs si, jo també espero que es comenci a notar, però m’agradaria no ser tan escèptic en aquest sentit; tinc els meus dubtes i les meves reserves.
    I sobre l’apartat Col·legues i Biblioteques, doncs si, una misèria, la veritat!!😦 M’imagino que encara falta més cultura no només dels blogs, sino d’internet.

    Publicat per Daniel – 15 Nov 2006, 09:24

    [traspassat aquí per gamoia]

    Respon

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,277

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


