La por de la bibliotecària

15 Març 2006 at 23.01 9 comentaris

davant la sessió de formació.

Un nus a l’estòmac, una fluixera de ventre. Avui toca. Com seran? M’escoltaran atentament o començaran a badallar? Sabré explicar-me? Jo no he fet pràctiques de pedagogia.

Parlar en públic em fa por. Ho confesso. No hi puc fer més. Sóc tímida i tota la vida que pateixo si he d’intervenir obligatòriament en una conversa. Molt més si cal que pugi dalt de la tarima i faci el paper de mestra.

Però ho faig. I no us penseu, començo a tenir-hi una certa traça. Després, fins i tot me n’enorgulleixo.

Fins que toqui preparar la propera sessió de formació i torni el malestar.

(Tot recordant el suggestiu títol de la novel·la de Peter Handke,
La por del porter davant del penalty. Traducció de Joan Fontcuberta.
Barcelona, Edicions 62, 1974

i el relat d’Alfredo Bryce Echenique, Muerte de Sevilla en Madrid.
Madrid, Alianza, 1994)

Anuncis

Entry filed under: General.

Projecte LPI: Dictamen de la Comissió de Cultura Competències tecnològiques? I ara!

9 comentaris Add your own

  • 1. ronals  |  16 Març 2008 a les 11.58

    Per què no te n’hauries de sortir?

    Publicat per ronals – 16 Mar 2006, 00:04

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta
  • 2. gamoia  |  16 Març 2008 a les 11.59

    Si m’ho preparo bé, ho puc fer. L’experiència m’ho ha confirmat moltes vegades. Però l’angoixa prèvia es repeteix, dies més intensa, dies menys. És irracional.

    Publicat per gamoia – 16 Mar 2006, 00:42

    Resposta
  • 3. Dani  |  16 Març 2008 a les 11.59

    Jo ja començo també a estar angoixat… no perquè hagi de fer formació als meus usuaris (quins??), sino perquè d’aquí poc presento una comunicació en un congrés, i serà el meu primer cop… glups!!! Nervis a flor de pell!! Gamoia, alguns consells??

    Publicat per Dani – 17 Mar 2006, 08:56

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta
  • 4. gamoia  |  16 Març 2008 a les 12.00

    Vés preparat. I relativitza. Situa l’esdeveniment en el seu context i adona’t que no n’hi ha per tant. En fi, no et puc ajudar gaire jo.

    Parla clar, sense córrer. Fes una presentació poc atapeïda, només un guió perquè tu puguis explicar el contingut.

    On presentes la comunicació? A les properes Jornades? De què va?

    Publicat per gamoia – 17 Mar 2006, 23:05

    Resposta
  • 5. Dani  |  16 Març 2008 a les 12.01

    Gamoia,
    gràcies pels consells ;-P Tenim 15 minuts per presentar-la, així que haurà de ser breu… i haurem de resumir ben resumit.
    La presentem a… Visita http://www.uete.org A l’apartat Programa… I el dia 1 d’abril, a les 11.30h, sessió A… A veure si coneixes a algú?? Jeje

    Publicat per Dani – 18 Mar 2006, 00:12

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta
  • 6. Ferran  |  16 Març 2008 a les 12.02

    Conec la sensació perfectament, Gamoia, tinc pànic a parlar en públic. És curiós, però el mateix tema explicat en petit comitè no em fa posar tan nerviós; ara, posar-me davant de 15 o 20 persones… I això que ja en porto unes quantes! Diuen que va bé pensar que tu domines la matèria i ells no…

    Sereu a les Jornades? Encara ens hi veurem…

    Publicat per Ferran – 18 Mar 2006, 12:06

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta
  • 7. Dani  |  16 Març 2008 a les 12.03

    Hola,
    doncs si que ens trobarem a les Jornades, al maig… Jo també hi vaig!

    Dani

    Publicat per Dani – 18 Mar 2006, 13:53

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta
  • 8. gamoia  |  16 Març 2008 a les 12.05

    Doncs, amb la Clara hem coincidit en algunes ocasions. Quan hagueu passat el tràngol ja ens explicaràs com ha anat i ens fas cinc cèntims del tema. M’has deixat intrigada.

    Jo, segurament, també hi seré a les Jornades.

    Publicat per gamoia – 18 Mar 2006, 17:51

    Resposta
  • 9. Dani  |  16 Març 2008 a les 12.06

    No em diguis que la Clara i tu us coneixeu?? Aquest món és un mocador… jeje!! El món bibliotecari, és clar! Al blog parlo una mica del tema… i amb el temps suposo que la penjarem a Internet (E-Lis, al Col·legi…)
    Ja ens (re)coneixerem a les Jornades???

    Publicat per Dani – 18 Mar 2006, 20:38

    [traspassat aquí per gamoia]

    Resposta

Deixa un comentari

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


la bibliotecària gamoia

Els palestins tenen dret a una vida digna

Més informació a la web palestina.cat

Categories

Comentaris recents

Núria on Plany
gamoia on Mapa antic de Barcelona

Eines de xarxa

Estadístiques

  • 29,538

Origen de les visites

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Els meus llibres a LibraryThing


