Meme: Com hem canviat
30 Agost 2007
En Javier de Catorze em torna la pilota que li vaig passar fa algunes setmanes en forma de meme. No li agraden. I per escarmentar als amics i coneguts que n’hi anem passant ens en proposa un que encara és més empipador:
“Se trata de publicar un post con una imagen donde aparezca el autor o la autora (que ahora hay que decirlo doble siempre, por si acaso) al estilo Corporación Dermoestética: antes y después. No hace falta que salgan los pechos ni la barriga, con la cara es suficiente.“
Bé, faré la penitència ja que he estat el detonant. A la meva manera. Us deixo el meu somriure amb trenta anys de diferència. Perquè poseu les vostres barbes a remullar
No passo aquest meme a ningú, sou ben lliures de fer-lo si us ve de gust. I aviso: no faré cap altre meme, com a mínim, fins l’agost de l’any vinent, si és que encara hi sóc per aquí.
Entry Filed under: General. .
6 Comments Add your own
Leave a Comment
Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed








1.
Ferran | 4 Març 2008 at 23.57
Molt bona sortida, Gamoia! Direm que el somriure segueix igual d’encantador
Publicat per Ferran - 30 Ago 2007, 19:31
[traspassat aquí per gamoia]
2.
Javier | 4 Març 2008 at 23.58
Excel·lent
Gràcies!
Publicat per Javier - 30 Ago 2007, 20:01
[traspassat aquí per gamoia]
3.
gamoia | 4 Març 2008 at 23.58
Sort que em mires amb bons ulls, Ferran.
De res, Javier. Tens tota la raó. Estic impacient de conèixer la teva nova línia d’actuació. I et desitjo molta sort.
Publicat per gamoia - 30 Ago 2007, 20:16
4.
Daniel Gil | 4 Març 2008 at 23.59
Coincideixo amb Ferran: un magnífic somriure, abans i ara!!
Publicat per Daniel Gil - 31 Ago 2007, 00:53
[traspassat aquí per gamoia]
5.
peke | 5 Març 2008 at 0.00
Llego aquí desde la de Ferran y acabo de llevar un sobresalto. ¿Estás segura que la de la segunda foto eres tú? Creí que me estaba viendo a mí misma.
Publicat per peke - 31 Ago 2007, 14:39
[traspassat aquí per gamoia]
6.
gamoia | 5 Març 2008 at 0.00
Será que con el tiempo todas llegamos a ese maravilloso estado de maduritas y en su punto
Bienvenida Peke!
Gràcies Dani!
Qui deia que no quedaven cavallers avui dia?
Publicat per gamoia - 31 Ago 2007, 16:55